poniedziałek, 23 stycznia 2012

dzidziol czy dzidzia - that is the question

nowe 200g i trudne rozmowy przyszłych rodziców w sprawie: czy chcemy wiedzieć czy dzidzia czy dzidziol?. tata in spe jest za trzymaniem prezentu w opakowaniu dla wszystkich, mama (znaczy się ja) za polityką otwartych drzwi (tzn. otwartych w ww. zakresie, bo prezent odpakuję mam nadzieję terminowo). ogólnie boczę się.
***
ale ogólnie poza cyklicznym fochem jest jakby mniej depresyjnie. 19 tydzień zobowiązuje. brzuch mnie nie swędzi, plecy nie bolą. drogą empiryczną odkryłam nieuchronny wpływ siedzenia przy kompie na powstawanie migren, więc szatańskie promieniowanie ograniczam (choć nie eliminuję, co widać na załączonym obrazku). w tzw. międzyczasie zostałam dyplomowanym coachem, takiej pracy mi potrzeba, taką pracę mi dajcie! (a jak nie dacie, to sobie wezmę, a co).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz